//
esteu llegint
Mercé 2011

bones festes

La possibilitat d’entrar en contacte amb moltes de les entitats del teixit associatiu de Barcelona durant la 16ena Mostra d’Entitats durant les Festes de la Mercè, va estimular el nostre equip a pensar una activitat que pogués connectar i apropar tots els pensaments i sensibilitats presents.

Vam repartir una postal “especial” a cada estand de les entitats, demanant-li als seus representants una reflexió sobre la relació entre la seva associació i la ciutat. La postal tenia dues cares, una per  escriure les seves idees i l’altra per dibuixar, des de la perspectiva de la seva entitat, com s’imaginaven la ciutat d’aquí a 25 anys.

 Aquesta activitat ha sigut una oportunitat per materialitzar una reflexió desenvolupada des de Raons Públiques, que considera important que els barcelonins puguin donar la seva opinió sobre la ciutat actual. Les diferents mirades, expressades a les postals gràcies a la participació de més de 80 entitats locals, permeten formar un conjunt que reflecteix la diversitat d’opinions i les seves complementarietats.

Volem compartir amb tots vosaltres aquest resultat per a desitjar-vos unes bones festes!

La posibilidad de poder entrar en contacto con muchas de las entidades del tejido asociativo de Barcelona durante la 16 Mostra d’entitats ha estimulado a nuestro equipo a pensar una actividad que pudiese conectar y acercar todos los pensamientos y sensibilidades presentes.

Hemos repartido una postal “especial” en cada Stand de las entidades pidiendo a sus representantes que reflexionasen sobre la relación entre su asociación y la ciudad. La postal tenía dos caras, una para escribir sus reflexiones, y otra para que pudiesen dibujar, desde la perspectiva de su entidad, como se imaginan la ciudad dentro de 25 años.

Esta actividad ha sido una oportunidad para materializar una reflexión desarrollada desde Raons Públiques, que considera que es importante que cada uno de las/os barcelonesas/es puedan opinar sobre su visión de la ciudad actual. Las diferentes miradas expresadas a través de las postales gracias a la participación de más de 80 entidades locales, permiten así formar un conjunto que refleja la diversidad de opiniones y sus complementariedades.

Queremos compartir con vosotras este resultado para desearos unas buenas fiestas!

podeu consultar totes les postals realitzades al nostre web:

http://www.raonspubliques.org/#!__enter-cast/proyectos/vstc3=la-merce-2011

Anuncios

Comentarios

Aún no hay comentarios.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: