//
esteu llegint
Fort Pienc

Balls a la Plaça

Aquest proper dijous realitzarem conjuntament amb l’Espai de Gent Gran una activitat de balls country a la plaça de Fort Pienc. L’activitat es realitza normalment a l’interior del Centre Cívic de Fort Pienc, però aprofitarem el bon temps i la bona disposició de l’Espai de Gent Gran per treure la gent a ballar. Us esperem dijous a les 19:00 h a la Plaça de Fort Pienc.

Aprofitarem també per difondre l’activitat que es farà el 5 de maig a l’Espai de Gent Gran, el Cafè-Tertúlia sobre el barri, en el qual discutirem i xerrarem de la visió que tenen els veïns més experimentats del barri sobre les problemàtiques que més els interessen.

La cita serà el 5 de maig a les 17h a l’Espai de Gent Gran.

Este próximo jueves realizaremos conjuntamente con el Espai de Gent Gran una actividad de bailes country en la plaza de Fort Pienc. La actividad se realiza normalmente en el interior del Centre Cívic de Fort Pienc, pero aprovecharemos el buen tiempo y la buena disposición del Espai de Gent Gran para sacar a la gente a bailar. Os esperamos el jueves a las 19h en la Plaza de Fort Pienc.

Aprovecharemos también para difundir la actividad que se hará el 5 de mayo en el Espai de Gent Gran, el Café-Terúlia sobre el barrio en el cuál discutiremos y charlaremos sobre la visión que tienen los vecinos más experimentados del barrio sobre las problemáticas que más les interesan.

La cita será el 5 de Mayo a las 17h en el Espai de Gent Gran.

Anuncios

Comentarios

Aún no hay comentarios.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: